Vrácení zboží a reklamace
Vrácení zboží je jednoduché
Zboží musíte vrátit přes Zásilkovnu, v případě že chcete zvolit jiného dopravce, kontaktujte nás na email info@opoos.cz.
Instrukce k vrácení:
1) Zabalte zboží do původní krabice v kterém Vám bylo odesláno, jestliže byla použita výplň, vložte ji také do krabice. Pokud nemáte původní krabici, stačí jakákoliv jiná, avšak neodesílejte pouze samotnou krabici na boty! Prosím ani nepřelepujte originální krabici. Poničením krabice se zboží taktéž znehodnocuje. Je to z důvodu, protože se často jedná o limitované edice tenisek / oblečení či doplňků.
2) Krabici důkladně zalepte tak aby při přepravě nedošlo k jejímu otevření.
3) Odnes zásilku na jakékoliv výdejní místo Zásilkovny ( https://www.zasilkovna.cz/pobocky ).
4) Obsluze nahlašte tento kód: 91642078 a Vaše jméno, nebude Vás to nic stát.
5) Jakmile zboží obdržíme a zkontrolujeme jeho stav, bude Vám navrácena celá částka za nákup.
Podmínky vrácení:
- Zboží je nutné vrátit do 14ti dnů od jeho převzetí.
- Zboží musí být nenošené a schopné dalšího prodeje.
- Zboží musí být zabaleno do původního obalu, který nesmí být znehodnocen. (Například přelepením lepící páskou, pro účel dopravy)
- Zboží nesmí být z tvé strany jakkoli poškozeno nebo znehodnoceno.
V případě, že shledáme vrácené zboží poškozené či jakkoliv znehodnocené, reklamace může být neuznána a zboží odesláno zpět zákazníkovi.